Atunci când ești la serviciu, ai timp liber și ești tentat să accesezi platformele de socializare, lasă telefonul și calculatorul și încearcă să faci unul din următoarele lucruri:
1. Fă câteva exerciții fizice chiar în spatele biroului, astfel încât mușchii să se relaxeze din poziția monotonă și încordată pe care o ai atunci când lucrezi.
2. Ieși afară și fă câteva ture în jurul clădirii de birouri. Dacă este prea frig, urcă scările de câteva ori.
3. Propune-le colegilor să mergi după cafea! Astfel, te vei binedispune, vei primi doza de energie necesară și vei primi multe mulțumiri de la colegii tăi.
4. Dacă trebuie să vorbești cu cineva la telefon, fă-o din mers. Mersul pe jos în aer liber în timpul conversației îți va da o energie pozitivă.
5. Citește articolele pe care le-ai adăugat la marcaje și te-ai gândit că sunt utile pentru tine. Așa te vei recrea și vei învăța ceva nou.
6. Ia gustări: afinele, coacăzele negre, nucile îți vor ajuta creierul să lucreze mai bine.
7. Ia cu tine la birou o carte interesantă care nu are tangențe cu job-ul tău și citește-o în pauze. O carte bună te va inspira!
8. Scrie ceva! De exemplu, un articol pe blog sau o scurtă poveste despre întâmplările de la birou. Sau, poate, începe să lucrezi la o carte pe care ai visat întotdeauna să o scrii.
9. Invită un coleg/colegă la o cafea cu care poți discuta idei despre proiectul la care lucrați.
10. Spuneți-vă bancuri!
11. Sună-i pe cei din familie și află cum le mai merge azi.
12. Mulțumește-i cuiva care te-a ajutat recent. Nu este necesar să-i scrii un roman, câteva rânduri vor fi suficiente.
13. Exprimă-ți aprecierile față de colegii din echipă. Amintește-le de ce îți place să faci parte dintr-o echipă cu ei și care sunt meritele lor.
14. Tu ai timp de o pauză, dar s-ar putea ca alți colegi să fie foarte încărcați cu task-uri. Încearcă să dai o mână de ajutor celui care are nevoie și fii sigur că vei fi ajutat și tu atunci când nici nu te aștepți!
15. Fă curățenie în telefon. Dezinstalează aplicațiile pe care nu le folosești, sortează fotografiile, aranjează fișierele pe mape. Poate ar fi timpul să schimbi și imaginea de fundal, de ce nu?
16. Alege unul dintre proiectele la care lucrezi în prezent și organizează un brainstorm pe zece minute. Ia o foaie și scrie tot ce-ți în minte pe marginea acestui proiect.
17. Fă curățenie pe birou și în sertare. Aruncă tot ce e de prisos, pixurile care nu mai scriu, clemele și fițuicile folosite.
18. Dacă există lucruri care te îngrijorează, scrie-le pe o foaie și apoi arunc-o. Acest lucru te va ajuta să te eliberezi de anumite gânduri.
19. Dă fuga la magazinul din apropiere și cumpără-ți ceva de ronțăit sau un suc. Așează-te, profită de timpul liber și savurează gustul.
20. Fă schimbări în rechizitele de birou, adaugă lucruri noi pentru ca locul tău de muncă să devină mai funcțional și mai profesionist!
Acestea au fost doar câteva idei, dar lista poate continua! Tu ce ai vrea să faci în timpul liber la birou? Așteptăm comentariile tale!
Comenteaza